MisS ClOver's StOriEs...

I believe in miracles, out of the dusk a rainbow will i see.... [half of my heart and my mind are here]







seperti yang tertera kat sebelah nih aku bukanlah nak bercerita pasal lagu matahariku yg dinyanyikan oleh agnes monica tu.bukan jugak pasal matahari yang mak aku tanam kat halaman rumah aku tu tapi pasal ni lah.pasal kat atas tu...tau x apemende tu??hahah x payah nak diterangkan la ek kalu mcm tu.
aku bukannya ape..aku ni kaki novel la jugak tp novel ni la yg 1st aku beli sendiri..slalunya kalu aku teringin nak bace novel aku just pinjam kat kwn2 ku yg begitu mulia hatinya and my akak yg begitu baik hatinya.haha.nak rasa jugakla kan ape rase beli novel sndiri ni..ehheh.erm novel ni agak menarik.aku dh mula minat dgn terbitan ni iaitu KARNA DYA.sebelum ni aku layan ALAF 21 jek..tp kawan aku yg m'perkenalkan aku dgnnya.mcm mana aku boleh tertarik nak beli novel kat ats ni??herm cuba tgk sinopsisnya;

syakirah,gadis biasa-biasa yang bertahi lalat di bawah bibirnya,
sekalipun tidak sehebat seorang ratu tetapi tetap istimewa.
keresahan jiwa telah menjadikan dia gadis 'nakal' yg menghabiskan masa di dunia fantasi 'anime'.dia juga menjadi 'pakar mengurat' di alam maya.
sekalipun umurnya sudah mencecah kedewasaan,namun cinta dan kasih sayang
seorang lelaki tidak pernah berbunga dalam hidupnya.


perkahwinan merupakan sesuatu yg menggerunkan kerana nun jauh di lubuk hati
di bimbang menjejaki ibunya dan tidak mahu dilabelkan sebagai gadis 'matrealistik'.
pun begitu,kehadiran Khair atau Kai sejak remaja lagi,kini mula mengubahkan perasaannya.
kalau dulu dia dia tidak merasakan kai itu menarik, kini dia tahu lelaki itu
mampu menyinarkan hidupnya. bukankah mereka serupa saja?
malangnya tiba'tiba saja ombak deras datang memukul lalu mengucar-kacirkan hidupnya.
Syakirah terkapai-kapai dan tidak tahu hendak ke mana.
tahu-tahu dia sudah terperangkap dlm sesuatu yg hampir dekat dgn igauannya!


kehadiran lelaki berketurunan campur itu meresahakn lagi hidupnya.
mengapa dia harus hadir dan mengelirukan keadaan?
apakah kuasa yg dia ada untuk melemahkan semangat dan mengecutkan 
perut gadis yg kaya dengan keayuan asli itu?


"it's all about going crazy...and doing crazy things.
kerana kehadiranmu sinonim dengan cahaya matahari..." 

tertarik tak??aku fikir dua kali nak beli novel ni.tp untuk kali kedua aku tak teragak-agak untuk membeli sebab macam mana pun ceritanya aku tetap layan jugak...membazir je kn beli tapi x baca.my impression-yes! memang best walaupun intronye agak slow tapi bila dh masuk pertengahan aku jadi tertarik nak tau ape yg terjadi lepas tu.novel ni agak lain drpd novel yg lain.tak adela jiwang2 sgt macam novel yg pernah aku baca sebelum ni lagipun pasal percintaan tu x banyak sgt..novel ni menekankan tentang masalah yg dihadapi disebabkan wang.xde duit susah,ade duit pun susah.tapi novel ni x bleh tandingi novelist RAMLEE AWANG MURSHID yg begitu sinonim dgn ceritanya yg thrill n adventurous seperti SATU JANJI,HATIKU DI HARAJUKU dan yg terbaru 9 NYAWA.x sabar nak bace.dh beli dh..heheh.wateva it is novel2 yg pernah aku baca selama ni akan aku jadikan sebagai inspirasi untuk aku mengasah bakat dalam penulisan novel ni...wish me luck...huhu.adios~



 













2 yang bagi respon:

wah! macam best jer novel ni... dia ni takut kwin ker? hehehe ape2 pun smoga awk teruskan bakat awk menulis novel!! sy tetap sokong awk! hidup khairiyah!!!

p/s=brapa hengget novel tu? ade jula kat penang tak? cadang nak cari 1 best sinopsis dia... awk pnh baca novel "Mengalun Badai" best jgk...

thanx nick...ade lg la kut..coz ni yg bru punye...harga dy 20 hengget..ok la 2..mengalun badai??erm x pnah bace ler...heheh

Related Posts with Thumbnails

Click my nuffnang

herm..well..who's me..??

My photo
hidup ini sementara.kita sebagai seorang khalifah perlu berusaha meningkatkn kualiti hidup bagi menjalani kehidupan di dunia ini sebgai seorang muslim yg sejati.sgt mementingkan persahabatan dan seorang yg setia.here is my heart n myself is here.nk tahu lbeh lnjut just bace jela entry di sini ye...adios~

am i??

my followers are.....?

sesiapa yg message last kat sini,dialah yg ter'CUTE' skali..hoho~


ShoutMix chat widget

they are my friends

they are my friends
dari kiri: zarith,aku[ayiell],ratna,nad,temi,zalina

friendship is everything for me

friendship is everything for me

sedap didengar

chat jom....!

my mood