MisS ClOver's StOriEs...

I believe in miracles, out of the dusk a rainbow will i see.... [half of my heart and my mind are here]

herm aku benar2 dilamun cinta...hoho~
dilamun cinta??heheh..
ape ape??jangan fikir bukan2 eh
xde masa aku nak layan cinta2 nih.
i'm only 18 ok...walaupun sebenarnye aku masih 17 lagi
tp biasela tu kn dh msuk tahun baru,umur pn bru ...
pada 12 april nanti genaplah umur aku 18
(beritahu awal2..jgn lpe hadiah tau.ehheh.x tau malu btullah aku nih.huhu)
ha mula la tu nak melalut2.ish3....kebiasaan la tu...huhu
herm aku jatuh cinta kat sape ek??
sape tau,agkat 2-2 kaki..eh2 x buleh ke?xpe la..satu kaki pn kira ok gak la..huhu
dh3 x pyh nk fikir2 lagi.smpai bsok pagi pn blum tentu korang dpt teka..huhu
herm teringat aku time aku tgh lepak2 dgn kwn2 aku..slh seorang drpd mereka (nad) kata dia suka sgt bnde nih..
aku x tau ape bnde tu.best sgt ke?rasenye aku x pnah tau pn?
kwn aku lg sorang pn berkata,"eh nad,insaf eh nad?"
nad pn berkata,"aku ingt kematian..kau tu ingt duniawi semata2"
aku yg curious time tu tnyela kat si nad tu....


aku:apemende ni weh?
ratna:ni lah...wali...
aku:wali?wali songo?huhu
nad:haha bukanlah...ada lagu wali yg terbaru...bez lagu dy..
aku:(dgn muka yg agk pelik)lagu ape?
nad:tobat...
aku:ha?x pnah dgr pn...
ratna:insaf jek ko dgr lagu tu...

dgn tertanya2 aku biarkn jela bnde tu berlalu...
lagipun time tu ngah spm..xde masa aku nk fikir bnde2 tu semua kn..
lepas jek habis spm aku pn dgn sesuka hati mak bapak aku, pergi mencari hiburan di shoping complex..cuci mate..hehheh. setelah sebulan terperuk dlm rumah study ape yg ptot...(tunjuk kerajinan konon..huhu)
tgh syok2 berjalan-jalan bersama org yg t'syg(akak aku lorh..)
terdengar lagu berkumndg di slh sebuah kdai yg ade kat situ...
akak aku pn berkata.."eh2 lagu wali..."
aku,"lagu baru ke?"
akak,"a'ah...cuba dgr btul2 lirik dy"
aku pn dgn khusyuknye m'dgr lagu 2...tbe2 t'ingt plak kat kwn aku yg sorg tu..si nad la..sape lg...
uwh rupenye ni la lagu yg nad ckp tu..ish memg insaf btullah.
tajuknye TOMAT(TOBAT MAKSIAT) 



ingat mati ingat sakit
ingat la saat kau sulit
ingat-ingat hidup cuma satu kali
berapa dosa kau buat
berapa kali maksiat
ingat-ingat coba ingat lah akhirat...


time dgr lirik tu mcm nak mengalir je air mata
memang byk dosa yg aku dh buat..
ye,kadang2 aku terlupa yg kehidupan di akhirat itu ada 
ye,aku memang lalai,alpa,lupa.astaghfirullahalazim....

uwh aku sudah jatuh chenta sama itu lagu...
meruntun jiwa aku bila lagu itu dimainkan tiap hari
mesti ada beberapa suara sumbang yg mengatakan eleh lagu basi dah..
basi?ade aku kesah??huhu.yg penting liriknya telah membuatkan aku lupa seketika kpd dunia yg penuh dgn pancaroba ini.wah..hahah
uwh lagi satu,aku suka betandang ke blog yg satu ni
aku skali lagi sudah jatuh cinta..bukan kepada bloggernye tp kpd lagunya.
lagu wali jugak...tajuknye YA ALLAH.
pemilik blog ni tentunya tahu...congrats kerana berjaya memikat hati sy.hoho.marilah klik link kat bawah ni dan sama2 menghayati video yg dipamerkan...
semoga kita sentiasa dilindungi oleh-NYA. amin...




http://www.youtube.com/watch?v=78J-zQLGXK4












9 yang bagi respon:

lagu yg menginsafkan..
da lme tak dgo lagu nie..
kli terakhir dgo tahun lps mse lepak ngan kengkawan kat geleri sejarah skolah..

ingatkan jatuh cinta kat sy td? hahaha xde la gurau jer.. tobat! wali band! ha! mmg best lagu tu... ada lagi baik2 sayang... lagi 1 harga diri kot... ape2 pun wali band smua lagu2 dorg best!!!!

hairil akif->uwh memg dh lame gk la eh lgu nih?akq je yg lmbt sket..hoho

nick irfan->sy dh lme jtuh cnte kat nick.eheh gurau jek..yup!! lgu2 wali memg best2....i like...

erm jatuh cinta eh dgn isi kandungan lagu ni...
bagus gak...
erm ape2 pun trus kan perjuangan anda sbagai seorang muslimah yg sejati...aminnn...

erm jatuh cinta eh dgn isi kandungan lagu ni...
bagus gak...
erm ape2 pun trus kan perjuangan anda sbagai seorang muslimah yg sejati...aminnn...

salam kunjungan :-) . adakah saya yang kamu maksudkan? ( perasan ). terima kasih. eh muda lagi kamu ye. study molek2. terima kasih juga bertandang ke blog saya yang tak seberapa.

hami asraff->ye..kamu lah yg sy maksudkn en.hami asraff..knape?x caye ke?heheh.ape pulak x seberape..?blog kamu la yg pling best.. =)

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

Related Posts with Thumbnails

Click my nuffnang

herm..well..who's me..??

My photo
hidup ini sementara.kita sebagai seorang khalifah perlu berusaha meningkatkn kualiti hidup bagi menjalani kehidupan di dunia ini sebgai seorang muslim yg sejati.sgt mementingkan persahabatan dan seorang yg setia.here is my heart n myself is here.nk tahu lbeh lnjut just bace jela entry di sini ye...adios~

am i??

my followers are.....?

sesiapa yg message last kat sini,dialah yg ter'CUTE' skali..hoho~


ShoutMix chat widget

they are my friends

they are my friends
dari kiri: zarith,aku[ayiell],ratna,nad,temi,zalina

friendship is everything for me

friendship is everything for me

sedap didengar

chat jom....!

my mood