MisS ClOver's StOriEs...

I believe in miracles, out of the dusk a rainbow will i see.... [half of my heart and my mind are here]

ape nih?? ape yg sedang berlaku sebenarnya nih?? kenapa macam ni..?aku tak sukalah....aku tak nak ada perasaan macam ni...tak best tau tak.mengganggu study aku je.aku datang sini nak belajar la beb...janganlah nak spoilkan mood aku pulak...aku tak suka.aku tak suka.aku tak suka!!! aku tak suka perasaan tu.even nampak indah tapi aku takut aku akan lalai.lalai dibuai mimpi.mimpi yang mengasyikkan.kenapa sekarang?? kenapa tak 3 tahun lagi ke..? tak 5 tahun lagi lepas aku graduate dpt degree??
hermm...aku ni suka salahkan orang.padahal aku tau tu semua salah aku.aku yang melayan sangat perasaan tu.tapi masalahnya..sometimes aku nak jugak perasaan macam tu.macam best sangat-sangat.tapi yang tak bestnye aku akan lalai tanpa aku sedari sendiri.
padahal aku dah janji dengan diri sendiri tak nak ada apa-apa komitmen selain pelajaran and jawatan kat u nih(kalau adelah). aku ni macam dah langgar janji je.tapi sikit je kot.but the rest is still under my control.tapi aku takut.aku tak tau apa yang aku takutkan sangat.
frankly speaking tiba-tiba je tadi aku teringat kat orang tu.haiih susahnya hidup.padahal selama nih aku dah lupakan orang tu kot.aku taknak ingat lagi apa-apa pasal dia.


 sebab kawan aku yang sorang ni dah layan aku baik sangat sampai aku sayang nak tinggalkan dia.aku sayang dia sangat.anytime anywhere dia selalu teman aku.aku selalu curhat kat dia.bila-bila masa aku nak aku boleh je mengadu apa-apa kat dia.dia selalu sudi mendengar.orang cakap kitorang ni macam belangkas even bukan jumpa pun.(contact kat phone ngn chatting on9 je kdg2...jumpa x dan lagi xD)
 
tapi
tapi since aku kenal dia sampai sekarang dia jelah peneman sejati aku.dialah kawan tangis dan kawan happy aku..syg ko sgt2!! :)



jangan tinggalkan aku lagi tau.aku tak nak kesorangan lagi..aku nak kau je teman aku sepanjang mase.. orang lain tak layak bagi aku..aku selesa gila bila ngn ko.thanks for everything babe! ;)
-the end-
p/s: rindu parents kat kampung.x sabar nak balek beraye bersame family tersayang.lg seminggu nak bercuti.weee...!! xD



0 yang bagi respon:

Related Posts with Thumbnails

Click my nuffnang

herm..well..who's me..??

My photo
hidup ini sementara.kita sebagai seorang khalifah perlu berusaha meningkatkn kualiti hidup bagi menjalani kehidupan di dunia ini sebgai seorang muslim yg sejati.sgt mementingkan persahabatan dan seorang yg setia.here is my heart n myself is here.nk tahu lbeh lnjut just bace jela entry di sini ye...adios~

am i??

my followers are.....?

sesiapa yg message last kat sini,dialah yg ter'CUTE' skali..hoho~


ShoutMix chat widget

they are my friends

they are my friends
dari kiri: zarith,aku[ayiell],ratna,nad,temi,zalina

friendship is everything for me

friendship is everything for me

sedap didengar

chat jom....!

my mood