MisS ClOver's StOriEs...

I believe in miracles, out of the dusk a rainbow will i see.... [half of my heart and my mind are here]

 1)siti salbiah(my kakak) telah mendaftarkan diriku untuk mengambil lesen bersama-sama pada 28 januari 2010 dan kami telah sama-sama menghadirkan diri untuk mendengar ceramah pada 31 januari 2010.

2)kerja aku sebagai promoter di department baby kiko telah habis and aku pun minta ditugaskan di tempat fair yang lain..aku telah ditugaskn di bahagian gents promoter bagi brand snails original.

3)fair yang kedua telah bermula sehari selepas program ceramah yang telah aku hadiri.dengan terkejutnya aku medapat jadual bahawa aku kena membuat kerja full time (10pg-10mlm) selama dua hari.first time keje dah kene buat full?huhu capek deh....rumah aku tu dah jadi macam hotel la plak

4)seminggu yang berikutnya semua staf ditugaskan untuk bekerja lebih masa(masa dipanjangkan sehingga pukul 11 malam) dan semua perlu membuat full time selama 6 hari including me! wah3.....penat tak penat la kan..mcam nak tercabut kaki aku dibuatnya...

5)my buku yang mencoretkan tentang novel yang aku karang telah hilang selama beberapa jam sebelum aku ketemuinya di celah-celah barang yang bertaburan di ruang belajarku(almaklumlah...dah dua buln lebih meninggalkan zaman persekolahan...so fikirlah sendiri ye..huhu)

6)kepenatan yang teramat melemahkan semangat untuk mengupdate blog walaupun selalunya selepas saja balik rumah akanku on laptop untuk menjenguk 'mukabuku' yang agak baru lagi dibuat...huhu

7)selain menjenguk fesbuk,akanku meng'excercise'kan jari jemariku untuk menghantar mesej2 kepada seseorang.itu adalah hobi baruku sejak seminggu aku bekerja di pasaraya BILLION(sekarang sudah sebulan lebih)

8)sekiranya shif aku pada hari itu 'noon',pagi itu akanku membuat kerja2 yang berfaedah serta mengeluarkan peluh sebelum telinga didengarkan dengan suara-suara merdu milik ibu kesayangan yang sudah hilang kesabarannya dengan anaknya yang seorang ini jika 24 jam asyik menghadap laptop saja..

9)kekangan-kekangan yang lain: laptop ni bukannya milik aku pun..so bukannya hak aku untuk menggunakannya 24 jam tanpa segan silu....aku,abang and akak akan bergilir-gilir mengikut tahap kepantasan masing-masing untuk mendapatkan laptop yang sedia ada terletak di atas meja yang bersebelahan dengan tv panasonic.siapa cepat dia yang dapat..moto hidup kami setiap hari.huhu


10)blog ini sudah tidak sepenting dulu kerana ada lagi benda yang lebih penting dari ini...huhu sedih je ayat ni.sory ye my blog....tapi novel aku akan kugagahkan jua untuk menyiapkannya.sorry kepada yang mengikuti perkembangan novelku...ada masa yang panjang aku akan menyambungnya lagi k.....

 ada masa yang terluang akanku meng'post' entry yang terbaru...
p/s:trimas kepada sesiapa yang baru saja m'follow saya..sekejap lagi saya akan menjadi follower anda..tunggu...



3 yang bagi respon:

patutlah awk xde lama sy ingatkan awk xnk buat blog dh.... hmpir2 sy kecewa rupanya oh bz... ape2 pun keje2 jgk kesihatan jga ok? ape2 pun buat keja dgn enjoy... smoga berjaya!!! amin...

smalam pgi billion..jln2
tp xjmpe akq pon..

nick->kecewa??knape awk nak kecewa plak?

akif->apela akip nih...buknnye nk gtau awl2 nk trun pontian..huhu

Related Posts with Thumbnails

Click my nuffnang

herm..well..who's me..??

My photo
hidup ini sementara.kita sebagai seorang khalifah perlu berusaha meningkatkn kualiti hidup bagi menjalani kehidupan di dunia ini sebgai seorang muslim yg sejati.sgt mementingkan persahabatan dan seorang yg setia.here is my heart n myself is here.nk tahu lbeh lnjut just bace jela entry di sini ye...adios~

am i??

my followers are.....?

sesiapa yg message last kat sini,dialah yg ter'CUTE' skali..hoho~


ShoutMix chat widget

they are my friends

they are my friends
dari kiri: zarith,aku[ayiell],ratna,nad,temi,zalina

friendship is everything for me

friendship is everything for me

sedap didengar

chat jom....!

my mood