MisS ClOver's StOriEs...

I believe in miracles, out of the dusk a rainbow will i see.... [half of my heart and my mind are here]

salam....
herm..dh lame rupenye aku tak meng'update' blogku nih.. 
bukannya sebab kekeringan idea..
tp disebabkan kemalasan yg melampau yg ade pada diriku nih.haha
ditambah lagi dengan tugas baru aku dekat rumah;
menjadi baby sitter kepada anak2 akak aku..
dyorang xdela nakal sgt..tp kalau gaduh 2 cm x hengat dunia
ditambah lagi dgn kerja kat billion tu..jd promoter weh..

tp disebabkan besok pn dh mula tahun baru...(HAPPY NEW YEAR 2010 for u all..)

so perangai kena lah brubah kn..
aku ni bukannya ape..kdg2 tu mlsnye bleh smpai tahap lembu
tp aku rajin sketla..huhu
tu yg asyik kne bebel jek dgn mak.heheh
tp kdg2 tahap krajinan aku bleh mlebihi org yg sudh sejak azali dilahirkn mnjadi org rajin
cmne 2??haha org yg rapat ngan aku jek fhm aku nih cmne..
ehh ape yg aku merepek meraban nih??
aduss tbe2 plak nk promote2 diri
bukannya org nk tau pn ayiel oii...huhu
dh la.stop la dari ke'merepek'an aku nih.huhu (bahasa baru weh...)


ha refer to the tittle yg aku taip kat atas tu;
sebenarnye dh lame aku mengisi borang UPU tu..
memg senang lenang je la lpas dh siap isi n siap print skali..
tgh senang lenang tu aku pi lah bukak grup aku kat fs, grup "we're 1992"
bace pnye bace topik kat situ
adela topik yg berkenaan dgn tittle yg aku tulis kat ats tu...
slh sorg member kat grup kesygn aku tu bgtau yg markah koko kne letk yg btul2
kalu tak nti kne reject
aku bru tringat yg time isi borang tu,markah koko aku just maen hentam saja
malas nk g sek..huhu
aku biarkn aje bnde tu smpai la smlm..
pdhal trikh tutup arini.huhu
mulalah bru nk sebok2 cri mase nk g sek
ckgu koko aku pn dh kontek2 smlm..
aduss nk buat cmne nih??pkir pnye pkir
aku mintklah kwn aku yg begitu baek tolong tgkkn mrkah koko aku kat sek
lgpun dy pn cm aku jugk, x tgk mrkah koko lg...wahaha
arini last day,barulah kwn2 aku trgopoh2 nk suh aku isikan dyorg pnye borang...
aduss..taula kat rumah aku ade internet
ramai jugkla yg mintk pertolongan aku..dlm 3-4 org gitu..
xpelah..kwn pnye pasal..aku tolong jugk.
nti kang dyorg xnk kwn aku plak kn kalu x tolong
naseb baekla aku dilahirkn menjadi seorang manusia yg baek..wahahaha
alhamdulillah..sempat jugak aku betulkan markh koko aku ngan kwn2 aku...
herm lpas nih nk isi fasa 2 plak...
huhu xnk lmbt2 lg.nyusahkn idup jek..
hohoho~
kesimpulannya,jgnlah jdik mcm diri aku nih..mls yg teramat..
tp memndgkn bsok dh msuk 2010
i wish to change my habit to be a hardworking person.amin~


HAPPY NEW YEAR 2010..!!





        




6 yang bagi respon:

la... sian awk kena jd babysitter? hehehe tp xpe la nnt pada masa akan detanag awk pun akan berkelurga jgk... jd pratice la dr skrg... hehehehe

hahah lbeh r awk nih...
a'ah memg pn..
tp xdela terpkir smpai cmtu skali..
huhu

bila nk masukan entry baru???? hehehe

dh ade dh...smbungn novel yg sy buat.bhgn 5.bace tau.huhu

KALAU tak print borang tuh tak boleh masuk IPTA KE>

xtaula pulak ek.cikgu sy yg sruh print...rasenye kalu x print pn bleh kut...yg print 2 cuma nak buktikn kita dah isi borang tu...agknye la kut.huhu

Related Posts with Thumbnails

Click my nuffnang

herm..well..who's me..??

My photo
hidup ini sementara.kita sebagai seorang khalifah perlu berusaha meningkatkn kualiti hidup bagi menjalani kehidupan di dunia ini sebgai seorang muslim yg sejati.sgt mementingkan persahabatan dan seorang yg setia.here is my heart n myself is here.nk tahu lbeh lnjut just bace jela entry di sini ye...adios~

am i??

my followers are.....?

sesiapa yg message last kat sini,dialah yg ter'CUTE' skali..hoho~


ShoutMix chat widget

they are my friends

they are my friends
dari kiri: zarith,aku[ayiell],ratna,nad,temi,zalina

friendship is everything for me

friendship is everything for me

sedap didengar

chat jom....!

my mood